Stanowisko uczelniane: adiunkt

Funkcje:


Adres: Wólczańska 215 (Lodeks) II piętro

Numer pokoju: 234

Telefon kontaktowy: 042 631 37 55 - proszę dzwonić w godzinach konsultacji

E-mail: grzegorz.szymanski@p.lodz.pl

www: http://szymanski.kim.hostklub.pl/



Godziny przyjęć:

środa, godz. 8:30-9:30, pokój 234, Lodeks II piętro, Wólczańska 215

 



Obszary badawcze:

Magisterskie i licencjackie

1. E-gospodarka (e-commerce, e-biznes) w zakresie małych i średnich przedsiębiorstw,

2. E-learning – system nowoczesnego kształcenia,

3. Technologia internetowa w systemach zarządzania innowacjami,

4. Komputerowa reklama,

5. E-promocja, analiza i strategia.

6. Innowacje w przedsiębiorstwach sektora MSP

Inżynierskie:

1. Budowa i zarządzanie sklepem internetowym na przykładzie darmowych platform e-commerce,

2. Projektowanie oraz ocena skuteczności internetowych kampanii reklamowych,

3. Projektowanie systemów nauczania na odległość z wykorzystaniem platfomy Moodle,

4. Budowa serwisów internetowych za pomocą systemów zarządzania treścią CMS,

5. Systemy zarządzania wiadomościami e-mail jako narzędzia komunikacji z klientami.

6. Algorytmy analizy treści stron internetowych.

 

Książka z tematyki reklamy i e-commerce: innowacje marketingowe w sektorze e-commerce.

 

Przykładowe tematy pisanych w zeszłych latach prac:
– Marketing szeptany (wirusowy) we współczesnym rynku reklamy,
– Efektywność reklamy podprogowej,
– E-learning w nowoczesnym modelu zarządzania,
– Zarządzanie klientami w sklepie internetowym,
– Projektowanie i obsługa sklepu internetowego,
– Mystery shoping we współczesnym marketingu relacji,
– Podatność dzieci na działania promocyjne – Marketing dziecięcy,
– Social Media głównym kanałem komunikacji współczesnego internetu,
– Narzędzia reklamowe Facebooka jako kluczowe rozwiązania współczesnego przedsiębiorstwa,
– Projektowanie innowacyjnego opakowania produktów mleczarskich,
– Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej na rynku gier komputerowych w Polsce.

– Wpływ emocji i nastroju na efektywność przekazywanych treści reklamowych.
– Perswazyjne narzędzia i techniki reklamowe.