Nowy kierunek Marketing w przemyśle – zapraszamy!

Data dodania
Kategorie

Chcesz dobrze sprzedawać nowe produkty technologiczne - wybierz nasz nowy kierunek: Marketing w przemyśle!

Image

Marketing w przemyśle

Jednostka prowadząca kierunek: 

Wydział Organizacji i Zarządzania

Stopień studiów: 

I stopnia

Tryb studiów: 

studia stacjonarne

Język wykładowy: 

polski

Otrzymywany tytuł: 

inżynier

Czas trwania studiów: 

3,5 roku

Opis kierunku: 

Jeżeli wśród Twoich planów na najbliższą przyszłość jest:

  • kształcenie się na unikalnym w skali kraju (a nawet Europy) kierunku, łączącym umiejętności marketingowe z kompetencjami inżynierskimi,
  • nabycie kompetencji do prowadzenia szerokich działań w zakresie marketingu w przestrzeni zarówno rzeczywistej, jak i wirtualnej,
  • zdobycie wiedzy i umiejętności inżynierskich, pozwalających na zrozumienie funkcjonowania poszczególnych gałęzi przemysłu,
  • rozwój umiejętności w zakresie najnowszych technologii wykorzystywanych w działaniach komunikacyjnych przedsiębiorstw (z uwzględnieniem narzędzi AI),
  • doskonalenie swoich kompetencji w ramach wymiany z uczelniami zagranicznymi lub polskimi,
  • zatrudnienie w dynamicznym środowisku najważniejszych przedsiębiorstw przemysłowych,
  • przygotowanie do pełnienia różnorodnych funkcji, również na wysokich stanowiskach, związanych z promocją i komunikacją firmy,

to kierunek marketing w przemyśle jest idealnie dopasowany do Twoich potrzeb!

Podczas studiów duży nacisk kładziony jest na interdyscyplinarność kształcenia. Tylko tutaj odbędziesz semestr doskonalenia w jednostkach partnerskich, podczas którego to Ty decydujesz, jakie kompetencje i gdzie chcesz doskonalić! Zajęcia ćwiczeniowe i projektowe pozwolą Ci na wykorzystanie zdobytej wiedzy teoretycznej oraz nabycie umiejętności praktycznych. Zostaniesz specjalistą w zakresie kreowania działań marketingowych współczesnego przedsiębiorstwa z uwzględnieniem specyfiki różnych rodzajów przemysłu.

Będziesz nie tylko świetnym specem od marketingu, ale również prawdziwym inżynierem!!!

Specjalności: 

  • inżynieria elektryczna i elektroniczna,
  • żywność funkcjonalna,
  • marketing wzornictwa przemysłowego.

Co zyskujesz?: 

  • interdyscyplinarne wykształcenie, obejmujące zarówno zagadnienia z zakresu szeroko rozumianego marketingu, w tym badań rynku i analiz zachowań konsumentów, zarządzania marketingowego, kształtowania nowoczesnych strategii marketingowych oraz wykorzystania e-technologii w marketingu, jak i kompetencje inżynierskie ogólne oraz te, związane z wybraną branżą przemysłu,
  • kwalifikacje do planowania i koordynacji strategii marketingowych w obszarze zarządzania marką, produktem, ceną i dystrybucją oraz komunikacją marketingową, planowania i realizacji założeń komunikacji z klientami, opracowywania planu kampanii w mediach, a także przygotowania materiałów promocyjnych i wsparcia sprzedaży, monitorowania i analizy rynku oraz prowadzenia działań związanych z kształtowaniem wizerunku firmy,
  • aktualną wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu nowoczesnych narzędzi komunikacji (w tym social mediów i sztucznej inteligencji) i współczesnych trendów na rynku,
  • umiejętności miękkie w zakresie budowania relacji, efektywnej pracy w zespołach, prowadzenia rozmów negocjacyjnych i inne,
  • szeroko rozumiane kompetencje inżynierskie ogólne (dotyczące szerokiego przeglądu zagadnień techniki produkcji) oraz specyficzne dla konkretnego sektora (przemysł elektroniczny, spożywczy lub włókienniczy),
  • semestr doskonalenia w jednostkach partnerskich, zarówno w uczelniach zagranicznych (program Erasmus), uczelniach polskich (program MOSTECH), jak i w innych wydziałach PŁ.

Praktyki i staże: 

  • Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o.
  • Hydro Extrusion Poland sp. z o.o.
  • AWP Nordic Products Sp. z o.o.
  • Browin Sp. z o.o. Sp. k.
  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
  • Delia Cosmetics
  • DELL Products
  • DOZ Direct
  • Flex
  • Faurecia
  • Hitachi Energy
  • Infosys
  • JTI (Japan Tobacco International)
  • LUMILEDS Poland S.A.
  • Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
  • MIRBUD S.A.
  • MITMAR Sp. z o.o.
  • Ceramika Paradyż Sp. z o.o.
  • Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o.
  • VEOLIA Energia Łódź S.A.
  • Wielton S.A.
  • i wiele innych.

Perspektywy zawodowe: 

  • specjalista ds. marketingu,
  • specjalista ds. sprzedaży,
  • menedżer marki,
  • menedżer produktu,
  • konsultant ds. reklamy,
  • specjalista ds. public relations,
  • menedżer ds. kluczowych klientów,
  • copywriter,
  • content manager,
  • doradca klienta,
  • specjalista ds. mediów społecznościowych,
  • analityk rynku.

Strona dziala - zabbix