PRACOWNICY WYDZIAŁU ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA ODPOWIADAJĄ STUDENTOM
Odpowiedzi na niektóre pytania wynikają wprost z Regulaminu Studiów w Politechnice Łódzkiej. Te, które przeczytasz poniżej zostały przygotowane na podstawie dokumentu obowiązującego od 27 kwietnia 2022 roku.
Zakładka STUDENCI > DZIEKANAT
Szczegóły dostępne pod adresem https://edu.p.lodz.pl/mod/page/view.php?id=7724
Nie
Nie, podanie można zostawić w godzinach pracy dziekanatu, wrzucić do skrzynki, która znajduje się w dziekanacie lub przesłać pocztą do Dziekanatu.
Maksymalny czas oczekiwania wynosi dwa tygodnie. Po zaopiniowaniu podania przez prodziekana ds. studenckich zostaniesz poinformowany telefonicznie lub e-mailem o konieczności zgłoszenia się do dziekanatu w celu potwierdzenia zapoznania się z decyzją.
Zakładka STUDENCI > PODANIA I AKTY PRAWNE > FORMULARZE DO POBRANIA.
Jeśli nie ma formularza dedykowanego Twojej sprawie wypełnij formularz o nazwie wolne, który pobierzesz z WebDziekanatu.
Nie
Należy złożyć wniosek o wystawienie duplikatu legitymacji. Do wniosku należy dołączyć:
– potwierdzenie wpłaty za wydanie duplikatu w kwocie 33 zł. Opłatę należy wnieść na swoje indywidualne konto studenta;
– w przypadku zgubienia legitymacji należy zamieścić ogłoszenie w gazecie. Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie w formie faktury lub wycinka z gazety;
– w przypadku kradzieży należy dołączyć zaświadczenie z komisariatu
Czas oczekiwania na nową legitymację wynosi do dwóch tygodni.
Zaświadczenia wydawane są od ręki zainteresowanym studentom lub osobom upoważnionym przez studentów.
Transcript of Records wydawany jest od ręki zainteresowanym studentom lub osobom upoważnionym przez studentów.
Łączna liczba zmian terminu złożenia pracy dyplomowej jest ograniczona do dwóch. Opłata jest naliczana według stopnia zaawansowania pracy, który na wniosku studenta o powtarzanie semestru dyplomowego, wskazuje promotor pracy dyplomowej.
Podanie złożone bez opinii promotora będzie skutkowało decyzją odmowną.
Na Wydziale Organizacji i Zarządzania dla wszystkich studentów na studiach niestacjonarnych opłata za semestr jest podzielona na cztery równe raty.
W tym miejscu znajdziesz więcej informacji dot. zaliczenia praktyk studenckich LINK
Studentów i doktorantów Politechniki Łódzkiej, którzy ukończyli 26 rok życia i nie podlegają obowiązkowi ubezpieczenia z innego tytułu(np.: praca, działalność gospodarcza, renta, status członka rodziny zgłoszonego do ubezpieczenia głównej osoby ubezpieczonej) do ubezpieczenia zdrowotnego – na ich pisemny wniosek – zgłasza uczelnia i odprowadza za nich składkę na ubezpieczenie zdrowotne.
W pierwszej kolejności należy zgłosić się do dziekanatu w celu uzyskania potwierdzenia statusu studenta z wypełnionym dokumentem o nazwie druk ZZA (zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego/zgłoszenie zmiany danych), który można znaleźć na stronie Politechniki Łódzkiej.
Wyłącznie za pisemną zgodą właściwych prodziekanów ds. studenckich. O przeniesienie może ubiegać się student, który uzyskał rejestrację na co najmniej drugi rok studiów pod warunkiem wypełnienia wszystkich obowiązków wynikających z przepisów obowiązujących w uczelni. Wniosek o przeniesienie student składa najpóźniej w ciągu 7 dni od rozpoczęcia semestru.
Należy złożyć pisemny wniosek o uznanie przedmiotowych efektów uczenia się z danego przedmiotu do prodziekana ds. studenckich w terminie 30 dni od rozpoczęcia semestru.
W tym celu należy pobrać z WebDziekanatu formularz o nazwie wolne, załączyć do niego potwierdzenie uzyskanych wcześniej ocen oraz kartę przedmiotu. Z tym pakietem należy udać się do osoby, która prowadzi obecnie zajęcia lub do kierownika przedmiotu i poprosić o pisemną opinię czy można uznać osiągnięte wcześniej efekty i na ich podstawie zaliczyć przedmiot. Zaopiniowane podanie należy złożyć do dziekanatu osobiście, wrzucić do skrzynki w dziekanacie lub przesłać pocztą. Pozytywnie rozpatrzone podanie zwalnia z uczestnictwa w zajęciach i zaliczeniach z danego przedmiotu.
W pierwszej kolejności należy zwrócić się do bezpośredniego przełożonego nauczyciela/promotora, np. kierownika katedry, w której jest zatrudniony. Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z opiekunem roku lub prodziekanem ds. studenckich.
W szczególności student, który ma problemy zdrowotne, studiuje na wielu kierunkach/uczelniach lub reprezentuje uczelnie we współzawodnictwie sportowym minimum na szczeblu krajowym.
Sprawdź w zakładce Strona Główna/Studenci/Formularze podań i regulaminy/Regulaminy> Regulamin Indywidualnego Programu Studiów, który obowiązuje od 11.02.2020 r.
Tak, jeśli znajdziesz osobę, która się z Tobą zamieni. Zgłoś to jak najszybciej do dziekanatu.
Informujemy, że w roku akademickim 2021/2022 ze względu na mieszaną formę realizacji zajęć zmiany w grupach są niemożliwe.
Wybór przedmiotów obieralnych oraz specjalności odbywać się będzie na semestrze wcześniejszym, w drodze głosowania wszystkich studentów roku. Poprzez platformę WIKAMP, będziesz mógł dokonać wyboru przedmiotu/specjalności w pierwszym i drugim priorytecie. Uruchomienie przedmiotu/specjalności nastąpi w drodze decyzji Prodziekana ds. kształcenia na podstawie największej liczby zgłoszeń na przedmiot/specjalność.
Tylko za zgodą prodziekana ds. studenckich udzieloną na pisemny wniosek studenta złożony przed rozpoczęciem zajęć.
Tak, jeśli badania lekarskie z pracy/ z innej uczelni zawierają czynniki szkodliwe znajdujące się na skierowaniu na badania lekarskie wystawione na Wydziale OiZ. W takim przypadku należy do dziekanatu dostarczyć ksero tych badań.