![obrazek projekt](/sites/wzip/files/2022-06/obraz_projekt_0.jpg)
![MP2 OIZ](/sites/wzip/files/styles/thumbnail/public/2022-10/MP2%20OIZ.jpg.webp?itok=MIz1mKwf)
Projekt pt. „Myślenie projektowe w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań w środowisku międzynarodowym” finansowany jest przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu SPINAKER – Intensywne Międzynarodowe Programy Kształcenia 2021
Celem głównym Programu SPINAKER jest umiędzynarodowienie polskich instytucji szkolnictwa wyższego i nauki.
Cele szczegółowe programu SPINAKER:
-
wzrost zainteresowania ofertą kształcenia w polskich instytucjach nauki i szkolnictwa wyższego wśród zagranicznych studentów i/lub doktorantów;
-
wzrost udziału zagranicznych studentów i/lub doktorantów w programach kształcenia na polskich uczelniach;
-
poszerzenie oferty intensywnych międzynarodowych programów kształcenia, realizowanych także w formule hybrydowej lub zdalnej.
Tytuł Projektu: Myślenie projektowe w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań w środowisku międzynarodowym
Akronim: MP2
Nazwa Instytucji Finansującej: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej (NAWA)
Nazwa programu: SPINAKER – Intensywne Międzynarodowe Programy Kształcenia 2021
Numer naboru: BPI/SPI/2021/1/00010
Całkowita kwota realizacji Projektu: 670 520 zł
Dofinansowanie: projekt w całości finansowany z NAWA
Okres realizacji: od1.06.2022 r. do 31.08.2023 r.
Koordynatorzy: dr hab. Robert Stanisławski, prof. uczelni; dr Sebastian Bakalarczyk; dr inż. Iwona Staniec; dr inż. Agnieszka Pietras
Kontakt: mp2@info.p.lodz.pl
Projekt „Myślenie projektowe w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań w środowisku międzynarodowym”
ma na celu zwiększenie oferty kształcenia Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej skierowanej do zagranicznych studentów w zakresie intensywnych międzynarodowych programów (IMPK) realizowanych w formule mieszanej (blended learning). W ramach IMPK zostanie opracowany nowy program skierowany do studentów kierunków biznesowych z uczelni partnerskich. Będzie on realizowany w 2023 roku w ramach 2 edycji dla łącznej grupy 50 studentów i będzie polegał na poszukiwaniu rozwiązań rzeczywistych problemów w firmach międzynarodowych. Efektem udziału studentów w programie będzie rozwój ich kompetencji XXI wieku. W zajęciach wykorzystane zostaną nowoczesne metody nauczania i symulacja komputerowa, mająca na celu przybliżenie rzeczywistych problemów biznesowych. W projekcie zaplanowano również działania na rzecz podniesienia kompetencji nauczycieli akademickich. Projekt przyczyni się do osiągnięcia celów strategii Uczelni i Wydziału w zakresie wzrostu umiędzynarodowienia kształcenia, zwiększenia wymiany akademickiej, a także wzbogacenia oferty dydaktycznej opartej o nowoczesne metody nauczania przy współpracy z biznesem i w otoczeniu międzynarodowym. Trwałość projektu będzie zapewniona poprzez włączenie IMPK do oferty dydaktycznej Wydziału, który zapewni jego promocję i realizację po zakończeniu projektu.
Opis projektu:
Projekt jest realizowany w Wydziale Organizacji i Zarządzania PŁ. W pierwszym etapie polega on na tym, że realizatorzy projektu odwiedzają uczelnie zagraniczne i przedstawiają założenia związane z realizacją projektu. Następnym etapem jest przeprowadzenie rekrutacji wśród studentów z uczelni zagranicznych. Studenci, którzy pozytywnie przejdą proces rekrutacji biorą udział w zajęciach blended learning, tj. zarówno w stacjonarnych, jak i zdalnych. Podczas zajęć zdalnych studenci pozyskują wiedzę w zakresie metody Disign Thinking i symulacji komputerowych. W trakcie kolejnego etapu (zajęcia stacjonarne), studenci przyjeżdżają do Polski. Otrzymują stypendium w wysokości ok. 1000 euro (na koszty pobytu, transportu i zakwaterowania). Zajęcia w Polsce obejmują wizyty w międzynarodowych firmach (rozwiązywanie problemów biznesowych – metodą Design Thinking) oraz udział w symulacji komputerowej (prowadzenie własnej firmy). Pobyt w Polsce trwa 1 tydzień (dwie edycje - kwiecień lub czerwiec). Pobyt w Polsce obejmuje również program kulturalny (jedna dwudniowa wycieczka po Polsce i jedna wycieczka jednodniowa). Zajęcia zdalne prowadzone są na tydzień przed przyjazdem do Polski i tydzień po wyjeździe z Polski. Program jest finansowany przez Unię Europejską w ramach programu SPINAKER. Liczba studentów jest ograniczona. Uczestnicy rekrutowani są z wielu europejskich uczelni. Ze studentami przyjeżdżają również wykładowcy lub/i opiekunowie z zagranicznych uczelni – ich pobyt w Polsce również jest finansowany z projektu). Studenci otrzymają certyfikat uczestnictwa i 9 punktów ECTS oraz zostaną poddani certyfikacji związanej z symulacją komputerową (REVAS).
- Spotkanie praktyczne uczenie. Spotkanie związane jest z czynnym udziałem pracowników Wydziału w „Symulacjach branżowych” firmy Revas w dniu 23.06.2022 r. w godzinach 11:00-15:30 w sali oz 25 Lodex poprowadzi prezes firmy Wojciech Pitura. W związku z koniecznością przygotowania kont w grze dla uczestników spotkania zainteresowani proszeni są o wcześniejsze zapisy pod linkiem. Zapisy aktywne do 20 czerwca 2022 roku.
![zdjęcie projekt](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-06/IMG_8689%20%281%29.jpg.webp?itok=IqjfM1p5)
Efekt: Z dniem 23 czerwca 2022 na Wydziale OiZ PŁ jest 14 certyfikowanych Trenerów Branżowych Symulacji Biznesowych REVAS.
2. Wizyta w Centrum Symulacji Procesów Biznesowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Dzięki Kierownikowi Centrum dr hab. Krzysztofowi Nowosielskiemu, prof. UEW mieliśmy okazję wejść w świat symulacji i VR oraz
- zapoznać się z wnętrzem obiektu pełnym nowoczesnych technologii informatycznych i audiowizualnych, w tym VR,
- wziąć udział w prezentacji wybranych Wirtualnych Gier Decyzyjnych, będących podstawą wielu zajęć dydaktycznych,
- sprawdzić się w roli: menedżera wielkopowierzchniowego obiektu handlowego, producenta rolnego, kierownika serwisu sprzętu ogrodniczego, urbanisty miejskiego, czy projektanta rozwiązań logistycznych,
- porozmawiać z pomysłodawcami i współtwórcami Wirtualnych Gier Decyzyjnych - Pracownikami UEW.
![MP2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-06/received_570101437823378.jpeg.webp?itok=ABLXgKP0)
![MP2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-06/received_494308515797161.jpeg.webp?itok=aCT0-oQB)
![MP2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-06/IMG_20220627_112155.jpg.webp?itok=CKu0-uA1)
![MP2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-06/IMG_20220627_112204.jpg.webp?itok=j5b7kFo1)
Efekt: Wykorzystanie symulacji komputerowych oraz VR w nauczaniu jest możliwe ze względu na dostęp do nowoczesnych technologii oraz kształcenie studentów już głęboko zakorzenionych w społeczeństwie informacyjnym. Niewątpliwym atutem wirtualnych gier decyzyjnych jest możliwość obserwacji nawet najbardziej złożonych zjawisk, analizy procesów z natury wolno- lub szybkozmiennych, których bezpośrednia obserwacja w rzeczywistości byłaby trudna lub niemożliwa.
3. Przygotowanie do jednodniowej wizyty studyjnej w firmie JTI - Fabryce papierosów mieszczącej się w Starym Gostkowie. Testowano przygotowywany program jednodniowego IMPK w firmie JTI. Pilotażowo na grupie 20 studentów w dniu 12.07.2022 sprawdzono, czy przygotowany program związany z rozwiązaniem problemu zaobserwowanego w firmie sprawdzi się w procesie dydaktycznym. Studenci mimo tylko 4 godz. pracy w grupie przygotowali w ocenie menedżerów z JTI interesujące propozycje rozwiązań.
![JIT3](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-08/JIT5.jpg.webp?itok=KVxtAfNe)
![JIT1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-08/IJT1.jpg.webp?itok=q4KCfKvn)
![JIT2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-08/JIT2.jpg.webp?itok=M9-R8mp1)
Efekt: opracowany program jednodniowej wizyty studyjnej dotyczący rozwiązania problemu w firmie JTI - Fabryce papierosów mieszczącej się w Starym Gostkowie. Program ten będzie realizowany podczas IMPK.
4. Spotkanie w dniach 6 i 7.09.2022 z Magdą Ferro Universidade Católica Portuguesa (Católica Porto Business School) i dyskusja nad przygotowywanym programem IMPK oraz efektami uczenia się. Przeszkolenie pracowników Universidade Católica Portuguesa (Católica Porto Business School) w zakresie wykorzystania Symulacji branżowych Revas.
![zdjęcie Porto](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-10/zj%C4%99cie%20Porto.JPG.webp?itok=i83AvQ5P)
Efekt: wstępna ewaluacja programu wraz z efektami uczenia, zebranie opinii oraz przeszkolenie 4 pracowników Universidade Católica Portuguesa (Católica Porto Business School ). Zebrane zostały opinie o możliwości wykorzystania tego programu oraz jego wadach i zaletach.
5. Spotkanie w dniach 9 i 12.09.2022 z Professor Elisabeth Pereira i Niną Szczygiel PhD University of Aveiro i dyskusja nad przygotowywanym programem IMPK oraz zaproponowanymi efektami uczenia. Przeszkolenie Professor Elisabeth Pereira i Niny Szczygiel PhD w zakresie wykorzystania Symulacji branżowych Revas.
![Aveiro](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-10/aveiro.jpg.webp?itok=HyvDCK-L)
Efekt: wstępna ewaluacja programu, dyskusja nad zaproponowanymi efektami uczenia się oraz przeszkolenie 2 pracowników University of Aveiro. Zebrane zostały opinie o możliwości wykorzystania tego programu oraz jego wadach i zaletach.
6. Spotkania w dniach: 14 i 17 października 2022 na University "Mediterranean" Podgorica z Natasa Kraljevic, Dyrektorem Biura Wymiany studentów oraz prof. dr Marija Jankovic, Dziekanem Wydziału Ekonomii i Biznesu. Dyskusja nad przygotowywanym programem IMPK oraz zaproponowanymi efektami uczenia. Jego ataktycznością dla studentów University "Mediterranean" Podgorica. Przeszkolenie prof. dr Marija Jankovic w zakresie wykorzystania Symulacji branżowych Revas.
![pogolica1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/pogolica1.HEIC_.jpg.webp?itok=lTxFKwcZ)
![pogolica2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/pogolica2.HEIC_.jpg.webp?itok=3oBYVIns)
Efekt: wstępna ewaluacja programu, dyskusja nad zaproponowanymi efektami uczenia się oraz jego atrakcyjnością dla studentów University "Mediterranean" Podgorica. Zapoznanie studentów z możliwościami symulacji branżowych Revas.
7. Spotkania w dniach: 21 i 22 listopada 2022 z prof. Emanuel Said Dziekanem Wydziału Ekonomii, Zarządzania i Rachunkowości oraz prof. Simon Grima – kierownikiem Katedry Ubezpieczeń na Uniwersytecie Maltańskim. Dyskusja nad przygotowywanym programem IMPK oraz zaproponowanymi efektami uczenia. Przeszkolenie prof. Emanuel Said oraz prof. Simon Grima w zakresie wykorzystania Symulacji branżowych Revas.
![malta1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/malta1.HEIC_.jpg.webp?itok=VSiGYL2L)
Efekt: wstępna ewaluacja programu, dyskusja nad zaproponowanymi efektami uczenia się oraz przeszkolenie 2 pracowników na Uniwersytecie Maltańskim.
8. Wizyta 30 listopada 2022, grupy 20 studentów z Polski, Francji, Niemiec i Belgii w JTI w Gostkowie Starym.
![JIT1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/JIT1.HEIC_.jpg.webp?itok=yPpduocE)
![JIT2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/JIT2.HEIC_.jpg.webp?itok=H1KYqmVE)
![JIT3](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/JIT3.HEIC_.jpg.webp?itok=EELWUXHJ)
Efekt: zwalidowanie programu jednodniowej wizyty studyjnej dotyczącej rozwiązania problemu w firmie JTI.
9. Spotkania w dniach: 13 i 15 grudnia 2022 z prof. Atanasem Georgievem Dziekanem Wydziału Ekonomii i Zarządzania Biznesem Uniwersytetu Sofijskiego oraz prof. Marcellinem Yovoganem Prodziekanem Wydziału Ekonomii i Zarządzania Biznesem Uniwersytetu Sofijskiego oraz prof. Boryaną Bogdanovą Prodziekanem Wydziału Ekonomii i Zarządzania Biznesem Uniwersytetu Sofijskiego. Dyskusja nad przygotowywanym programem IMPK oraz zaproponowanymi efektami uczenia się. Przeszkolenie 3 Profesorów w zakresie wykorzystania Symulacji branżowych Revas. W spotkaniu uczestniczyło kilkunastu studentów z kierunków biznesowych.
![Zdjęcie 1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/Zdj%C4%99cie%201.jpg.webp?itok=JRvyh0HH)
![Zdjęcie 4](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/Zdj%C4%99cie%204pion_0.jpg.webp?itok=wz5gLXq-)
![Zdjęcie 2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/Zdj%C4%99cie%202.jpg.webp?itok=6vsaGbPm)
![Zdjęcie 3](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/Zdj%C4%99cie%203pion_0.jpg.webp?itok=LoP9o66q)
Efekt: wstępna ewaluacja programu, dyskusja nad zaproponowanymi efektami uczenia się oraz przeszkolenie 3 Profesorów na Uniwersytecie Sofijskim.
![Zdjęcie 5](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/Zdj%C4%99cie%205.jpg.webp?itok=b66qy952)
![Zdjęcie 6](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/Zdj%C4%99cie%206.jpg.webp?itok=A0LBRX5t)
10. Uczestnictwo w warsztatach w ramach FlexSim InterMarium Tour w czwartek, 30 marca 2023 w hotelu Hampton by Hilton Łódź City Center przy ulicy Piotrkowskiej 157. Mieliśmy okazję poznać świat symulacji FlexSim z wykorzystaniem VR.
![planowanie a rzeczywistość](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/planowanie%20a%20rzeczywisto%C5%9B%C4%87.jpg.webp?itok=MTIwI2sp)
![paczkowanie z użyciem VR](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/paczkowanie%20z%20u%C5%BCyciem%20VR.jpg.webp?itok=nHXVvumo)
![dyskusja o współpracy](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dyskusja%20o%20wsp%C3%B3%C5%82pracy.jpg.webp?itok=w5wtMB7a)
Efekt: Wskazanie, że narzędzia symulacyjne takie jak FlexSim pozwalają na optymalizację obecnych i planowanych procesów, identyfikację i ograniczenie strat, redukcję kosztów oraz zwiększenie przychodów. FlexSim to filar Przemysłu 4.0, wirtualne odwzorowanie rzeczywistego systemu → Analiza rzeczywistych danych → Przeprowadzenie eksperymentów symulacyjnych (odpowiedzi na pytania „co jeśli?”) → Wybór najlepszego rozwiązania potwierdzonego wynikami.
11. Spotkanie w dniu 22 maja 2023 z Professor Sabina Siebert, Professor of Management (Dekaban-Liddle Fellowship) oraz Aubrey Bierwirth i Emily Allan, przedstawicielkami działu współpracy z zagranicą w Szkole Biznesu na Uniwersytecie Glasgow. Dyskusja nad programem IMPK oraz rezultatami pierwszej edycji. Przeszkolenie jednego Profesora w zakresie wykorzystania Symulacji Branżowych Revas.
![MP2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/20230522_101931_0.jpg.webp?itok=ADhgt1DE)
![MP2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/20230522_101938_0.jpg.webp?itok=UMxb48Y-)
![MP2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/IMG_4700.jpg.webp?itok=6gLbllS3)
Efekt: prezentacja rezultatów pierwszej edycji oraz przeszkolenie Profesora na Uniwersytecie Glasgow.
12. Spotkanie w dniu 23 maja 2023 z Claire Bereziat, Dr Sonya Campbell-Perry, Corrine Fenech w Glasgow Caledonian University. Dyskusja nad programem IMPK oraz rezultatami pierwszej edycji. Przeszkolenie 3 wykładowców w zakresie wykorzystania Symulacji Branżowych Revas i kształcenia z wykorzystaniem symulacji.
![MP2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/20230523_140256.jpg.webp?itok=3vif6ncm)
![MP2""](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/20230523_140850.jpg.webp?itok=Rmw997hK)
![MP2'](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/20230523_140807.jpg.webp?itok=SXIONz3G)
![MP2 grupowe](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/IMG_4767.jpg.webp?itok=DmM6Zz8C)
Efekt: prezentacja rezultatów pierwszej edycji oraz przeszkolenie wykładowców na Glasgow Caledonian University.
Publikacje o projekcie:
1. https://p.lodz.pl/uczelnia/informacje-dla-mediow/mp2-czyli-myslenie-projektowe
2. https://p.lodz.pl/uczelnia/aktualnosci/mp2-czyli-myslenie-projektowe
Spotkania promujące MP2
- Spotkanie z 20 studentami 6.09.2022 na Universidade Católica Portuguesa (Católica Porto Business School).
![promo Porto](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-10/promocja%20Porto.jpeg.webp?itok=6c0X19Zh)
- Spotkanie z 25 studentami 12.09.2022 na University of Aveiro.
![spotkanie ze studentami](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-10/aveiro1.jpg.webp?itok=6IoWRaF8)
3. Spotkanie 17 października 2022 z grupą 12 studentów na University "Mediterranean" Podgorica. Promocja przygotowywanego szkolenia w Łodzi na Politechnice Łódzkiej.
![pogorlica3](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/pogorlica3.HEIC_.jpg.webp?itok=CP-15PFZ)
4. Spotkanie 22 listopada 2022 z grupą 17 na Uniwersytecie Maltańskim. Zachęcanie do udziału w MP2.
![malta2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/malta2.HEIC_.jpg.webp?itok=6Sx_h-RW)
5. Spotkanie 14 grudnia 2022 z grupą 14 studentów na Uniwersytecie Sofijskim. Zachęcanie do udziału w MP2.
![Zdjęcie 7](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/Zdj%C4%99cie%207.jpg.webp?itok=i-mm5-1h)
![Zdjęcie 8](/sites/wzip/files/styles/large/public/2022-12/Zdj%C4%99cie%208.jpg.webp?itok=OUSLTguo)
6. Promocja online – w dniu 01.03.2023 spotkanie z Aubrey Bierwirth oraz Belgin Okay-Somerville z University of Glasgow, Adam Smith Business School promujące MP2 na tamtejszej uczelni i przedstawiające ofertę dla studentów
![Zrzut ekranu (460)](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-03/Zrzut%20ekranu%20%28460%29.png.webp?itok=GPmFtBhc)
![Zrzut ekranu (461)](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-03/Zrzut%20ekranu%20%28461%29.png.webp?itok=JBV1U7dO)
Wartością dodaną ze spotkania było zapoznanie nas z programem Dekaban-Liddle Fellowship oferowanym przez Adam Smith Business School dla Polaków.
7. Promocja online – w dniu 03.03.2023 spotkanie z Dziekanem Prof. Dr. Lokman GÜNDÜZ i Serdar ÇÖP z Fatih Sultan Mehmet Vakif University Faculty of Economics and Administrative Sciences oraz Sema Gündüz z Działu Rozwoju Projektów na Marmara University promujące MP2 na tamtejszej uczelni i przedstawiające ofertę dla studentów.
![Zrzut ekranu 2023-03-03 131552](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-03/Zrzut%20ekranu%202023-03-03%20131552.png.webp?itok=81f5O1aS)
![spotkanie 03.03.2023](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-03/spotkanie%2003.03.2023.png.webp?itok=0ELgrNww)
8. Spotkanie 22 maja 2023 na Uniwersytecie Glasgow z grupą 5 studentów i zachęcanie do udziału w drugiej edycji MP2.
![mp2 promocja](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/20230522_123040_0.jpg.webp?itok=v2m1abMc)
![mp2 promo'](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/mp2%20promo%27.jpg.webp?itok=G8TnhTD6)
9. Spotkanie 23 maja 2023 na Glasgow Caledonian Uniwersytecie z Andrew Quinn – Prodziekanem ds. Międzynarodowych oraz Duncanem Harcus – Menedżerem ds. Zarządzania Partnerstwami i zachęcanie do przekazania studentom informacji o udziale w drugiej edycji MP2.
![mp2 promocja 2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/IMG_4770%27.jpg.webp?itok=vW-2c4U1)
![mp2 promo](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/IMG_4761%201%27.jpg.webp?itok=lPiWBNCW)
![MP2 PROMOCJA](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/20230523_131122%27.jpg.webp?itok=ddvEHiGl)
10. Spotkanie 25 maja 2023 na Uniwersytecie Glasgow z Ann Duff, liderem zespołu i kierownikiem ds. karier w College of Arts - zachęcanie do przekazania studentom informacji o udziale w drugiej edycji MP2 oraz rozmowy o dalszej współpracy.
![na Uniwersytecie Glasgow'](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/20230525_125422.jpg.webp?itok=K9fMwR2w)
![na Uniwersytecie Glasgow](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/20230525_125736.jpg.webp?itok=z7fMbOz9)
(05.04.2023) Spotkanie techniczne
![spotkanie techniczne _05_04_2023](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/spotkanie%20techniczne%20_05_04_2023.png.webp?itok=-CHc1fr9)
Dzień 1 (11.04.2023) Zapoznanie uczestników z materiałami e-learningowymi na Wikamp Porcie
![Dzień 1 - Familiarisation with e-learning materials on Wikamp Port_11_04_2023](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/Dzie%C5%84%201%20-%20Familiarisation%20with%20e-learning%20materials%20on%20Wikamp%20Port_11_04_2023.png.webp?itok=qZhi0HnD)
![dzień 1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%201.png.webp?itok=ZXAwuZtr)
![dzień 1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%201%20%282%29.png.webp?itok=TUGSBrTM)
Dzień 2- (12.04.2023) Warsztaty MIRO
![Dzień 2 _MIRO workshop_ 12_04_2023](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/Dzie%C5%84%202%20_MIRO%20workshop_%2012_04_2023.png.webp?itok=xCkvskJ5)
![MP2 Project Edition 1 - MP2 - Miro -Task1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/MP2%20Project%20Edition%201%20-%20MP2%20-%20Miro%20-Task1.jpg.webp?itok=EgvHFFWh)
![MP2 Project Edition 1 - MP2 - Miro -Task_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/MP2%20Project%20Edition%201%20-%20MP2%20-%20Miro%20-Task_1.jpg.webp?itok=cJYVv46U)
Dzień 3 (13.04.2023) Prezentacje zespołów projektowych
![Dzień 3_MP2 Project Edition 1 - Poster - Yellow group](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/Dzie%C5%84%203_MP2%20Project%20Edition%201%20-%20Poster%20-%20Yellow%20group.jpg.webp?itok=3frOvmdj)
![Dzień 3_Poster project teams presentations_13_04_2023](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/Dzie%C5%84%203_Poster%20project%20teams%20presentations_13_04_2023.png.webp?itok=LcUSg1Ct)
![dzień 3_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%203_1.png.webp?itok=8fcJT-AK)
Dzień 4 (14.04.2023) Opis pomysłu na biznes i warsztaty revas
![dzień 4](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%204.png.webp?itok=bR55hkc1)
![dzień 4 _3](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%204%20_3.png.webp?itok=hB9x31Kd)
![dzień 4 (2)](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%204%20%282%29.png.webp?itok=-KxJkk1_)
![Zrzut ekranu 2023-04-14 140343](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/Zrzut%20ekranu%202023-04-14%20140343.png.webp?itok=qNbAhp3b)
Dzień 5 (17.04.2023) Warsztaty Revas – trzecia tura symulacji i wykłady Visiting Professors
![dzień 5_wizyta w Rektoracie](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%205_wizyta%20w%20Rektoracie.jpg.webp?itok=_jjcKXOO)
![dzien 5 pierwszy wykład](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzien%205%20pierwszy%20wyk%C5%82ad.jpg.webp?itok=orVTv30B)
![dzień 5_zwiedzanie kampusu](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%205_zwiedzanie%20kampusu.jpg.webp?itok=zF1nNzcH)
![dzien 5 otwarcie przez Rektora](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzien%205%20otwarcie%20przez%20Rektora.jpg.webp?itok=Nnu2tIgq)
Dzień 6 (18.04.2023) jednodniowa wizyta studyjna w firmie JTI - Fabryce papierosów mieszczącej się w Starym Gostkowie
![dzień 6 JTI](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%206%20JTI.jpg.webp?itok=mBQa3P6k)
![dzień 6 JTI_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%206%20JTI_1.jpg.webp?itok=-MpVacMg)
![dzień 6 przentacja rozwiazań](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%206%20przentacja%20rozwiaza%C5%84.jpg.webp?itok=YNBAmpvI)
Dzień 7 (19.04.2023) Warsztaty – IV i V tura symulacji oraz wykłady Visiting Professors
![dzień 7_wykład (1)](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%207_wyk%C5%82ad%20%281%29.jpg.webp?itok=PNtLcp5T)
![dzień7 _przerwa](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%847%20_przerwa.jpg.webp?itok=o4YzgjuI)
![dzień 7_wykład warsztat (1)](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%207_wyk%C5%82ad%20warsztat%20%281%29_0.jpg.webp?itok=qpwCmsMz)
![runda 3 wyniki](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/runda%203%20wyniki.jpg.webp?itok=8MlhKcb-)
Dzień 8 (20.04.2023)- Wycieczka całodniowa – Kraków
![20230420_132949](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/20230420_132949%27.jpg.webp?itok=HedfDPSc)
![20230420_142657](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/20230420_142657.jpg.webp?itok=Z65-PNpp)
![20230420_142713](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/20230420_142713%27.jpg.webp?itok=EyYHFv5B)
![20230420_124849](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/20230420_124849%27.jpg.webp?itok=YEaWNFkL)
![20230420_140801](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/20230420_140801%27.jpg.webp?itok=M883NqCn)
Dzień 9 (21.04.2023) Warsztaty – VI tura symulacji i wykłady Visiting Professors
![dzień 9_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%209_1.jpg.webp?itok=3ftMwuLT)
![dzień 9_2'](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%209_2%27.jpg.webp?itok=zfMD_6gg)
![dzien 9_4](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzien%209_4.jpg.webp?itok=_IT9I8Kg)
![dzień 9_3'](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%209_3%27.jpg.webp?itok=xLeoxQCh)
![dzień 9_6](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%209_6.jpg.webp?itok=PqGRTNZh)
![dzień 9_5'](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%209_5%27.jpg.webp?itok=HjCnqnCy)
Dzień 10 (22.04.2023) Całodniowa wycieczka do Torunia
![dzien 10'](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzien%2010%27.jpg.webp?itok=XBaU--Og)
![dzien 10_5'](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzien%2010_5%27.jpg.webp?itok=xMTtr20C)
![dzień 10_2](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%2010_2.jpg.webp?itok=Zf6HbtYQ)
![dzień 10_3](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzie%C5%84%2010_3.jpg.webp?itok=udK-a8lt)
![dzien 10_1'](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzien%2010_1%27.jpg.webp?itok=PLUE4R_I)
![dzien 10_4'](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzien%2010_4%27.jpg.webp?itok=eVHc-4uK)
![dzien 10_6'](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/dzien%2010_6%27.jpg.webp?itok=fiIbuOJ7)
Dzień 11 (25.04.2023) Przesyłanie raportów do portu Wikamp
![Zrzut ekranu 2023-04-24 195407](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/Zrzut%20ekranu%202023-04-24%20195407.png.webp?itok=PThDyH3N)
![Zrzut ekranu 2023-04-24 195444](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/Zrzut%20ekranu%202023-04-24%20195444.png.webp?itok=jgKVPSoa)
![Zrzut ekranu 2023-04-24 195427](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/Zrzut%20ekranu%202023-04-24%20195427.png.webp?itok=0tZ9nCZD)
![Zrzut ekranu 2023-04-24 195627](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-04/Zrzut%20ekranu%202023-04-24%20195627.jpg.webp?itok=d56gVrGY)
Dzień 12 (26.04.2023) Opinia o projekcie
![Aqua Team_Final Report](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/Aqua%20Team_Final%20Report.png.webp?itok=ruje6YJl)
![green team](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/green%20team.jpeg.webp?itok=FCBis3dm)
![Blue team](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-05/Blue%20team.jpg.webp?itok=k7nu7Lxf)
(26.06.2023) Spotkanie techniczne
![spotkanie techniczne zrzut ekranu](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-06/Zrzut%20ekranu%202023-06-26%20192423.png.webp?itok=ze6oP3iQ)
Dzień 1 (27.06.2023) Integracja, zapoznanie uczestników z materiałami e-learningowymi na Wikamp Porcie
![Zrzut ekranu 2023-06-27 153011](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-06/Zrzut%20ekranu%202023-06-27%20141550.png.webp?itok=wy4tGvJj)
![Zrzut ekranu 2023-06-27 153011](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-06/Zrzut%20ekranu%202023-06-27%20153011.png.webp?itok=Z12cqw57)
Dzień 2 (28.06.2023) Warsztaty MIRO
![Zrzut ekranu 2023-06-28 160846](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-06/Zrzut%20ekranu%202023-06-28%20160846.png.webp?itok=_uo6j9dj)
![Zrzut ekranu 2023-06-28 163450](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-06/Zrzut%20ekranu%202023-06-28%20163450.png.webp?itok=R_lo6Vzz)
![Zrzut ekranu 2023-06-28 165358](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-06/Zrzut%20ekranu%202023-06-28%20165358.png.webp?itok=uU5nGqCZ)
Dzień 3 (29.06.2023) Prezentacje zespołów projektowych
![Zrzut ekranu 2023-06-29 151219](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-06/Zrzut%20ekranu%202023-06-29%20151219.png.webp?itok=0Ky5ntra)
![Zrzut ekranu 2023-06-29 150149](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-06/Zrzut%20ekranu%202023-06-29%20150149.png.webp?itok=0lChRiGN)
![Zrzut ekranu 2023-06-29 145049](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-06/Zrzut%20ekranu%202023-06-29%20145049.png.webp?itok=NwcCqvNX)
Dzień 4 (30.06.2023) Opis pomysłu na biznes i warsztaty Revas runda I i II
![Zrzut ekranu (642)](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/Zrzut%20ekranu%20%28642%29.png.webp?itok=c9MErSjM)
![Zrzut ekranu (646)](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/Zrzut%20ekranu%20%28646%29.png.webp?itok=Mkpu0LZP)
![Zrzut ekranu (653)](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/Zrzut%20ekranu%20%28653%29.png.webp?itok=2U84FF9V)
Dzień 5 (03.07.2023) Warsztaty Revas – trzecia tura symulacji i wykłady Visiting Professors
![20230703_111039931_iOS](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230703_111039931_iOS.jpg.webp?itok=AvEu_87P)
![20230703_100757863_iOS](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230703_100757863_iOS.jpg.webp?itok=V3VnSTmC)
![20230703_0947101](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230703_0947101.jpg.webp?itok=4-kGx9ha)
Dzień 6 (04.07.2023) Jednodniowa wizyta studyjna w firmie JTI - Fabryce papierosów mieszczącej się w Starym Gostkowie
![20230704_114843_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230704_114843_1.jpg.webp?itok=cYT18oTK)
![20230704_112814_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230704_112814_1.jpg.webp?itok=w7LiZEMH)
![20230704_130441_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230704_130441_1.jpg.webp?itok=0jwWQ2i_)
Dzień 7 (05.07.2023) Warsztaty – IV i V tura symulacji oraz wykłady Visiting Professors
![20230705_091152](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230705_091152.jpg.webp?itok=t3d_WTdu)
![20230705_093845](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230705_093845.jpg.webp?itok=97gcAVkd)
![20230705_103204_001_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230705_103204_001_1.jpg.webp?itok=J52oMfHP)
Dzień 8 (06.07.2023) Wycieczka całodniowa – Zabytkowa Kopalnia Srebra i Sztolnia Czarnego Pstrąga, Jasna Góra
![IMG-20230706-WA0004](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/IMG-20230706-WA0004.jpg.webp?itok=SbHBx2EV)
![IMG-20230706-WA0000](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/IMG-20230706-WA0000.jpg.webp?itok=QHKsH_x6)
![20230706_084155188_iOS 1 conv](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230706_084155188_iOS%201%20conv.jpeg.webp?itok=6KB70T0p)
Dzień 9 (07.072023) Warsztaty – VI tura symulacji i wykłady Visiting Professors
![20230707_084210](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230707_084210.jpg.webp?itok=MYVM7sK_)
![20230707_152513_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230707_152513_1.jpg.webp?itok=_J7Xyr0q)
![20230707_125830](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230707_125830.jpg.webp?itok=n7zSrpgZ)
![20230707_200448_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230707_200448_1.jpg.webp?itok=OlbiNDc8)
![20230707_130103](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230707_130103.jpg.webp?itok=TtENqPJy)
![20230707_202732_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230707_202732_1.jpg.webp?itok=tMRsvIpw)
Dzień 10 (08.07.2023) Całodniowa wycieczka do Warszawy
![20230708_130911](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230708_130911.jpg.webp?itok=2eysPTTV)
![20230708_122816_1](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230708_122816_1.jpg.webp?itok=OCALBDxy)
![20230708_130911](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/20230708_155217.jpg.webp?itok=M7aoyCOZ)
Dzień 11 (11.07.2023) Przesyłanie raportów do portu Wikamp
![Zrzut ekranu 2023-07-26 192430](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/Zrzut%20ekranu%202023-07-26%20192430.png.webp?itok=_y0yPGqK)
![Zrzut ekranu 2023-07-26 192501](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/Zrzut%20ekranu%202023-07-26%20192501.png.webp?itok=_A4WjOAe)
![Zrzut ekranu 2023-07-26 192639](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/Zrzut%20ekranu%202023-07-26%20192639.png.webp?itok=3w9A6bCB)
Dzień 12 (12.07.2023) Opinia o projekcie
![Zrzut ekranu 2023-07-26 185217](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/Zrzut%20ekranu%202023-07-26%20185217.png.webp?itok=sH4L6_EK)
![Zrzut ekranu 2023-07-26 185658](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/Zrzut%20ekranu%202023-07-26%20185658.png.webp?itok=W0dMUZe8)
![Zrzut ekranu 2023-07-26 185718](/sites/wzip/files/styles/large/public/2023-07/Zrzut%20ekranu%202023-07-26%20185718.png.webp?itok=cz2jRlGn)