Dziekanat

Dziekanat 
Wydział Organizacji i Zarządzania PŁ
ul. Wólczańska 221 
93-005 Łódź 

Drogi Studencie Wydziału informujemy, że jesteśmy dla Ciebie dostępni w następujących terminach i godzinach.

Sprawy STUDENCKIE – POKÓJ 2.19:

studia stacjonarne i niestacjonarne

Poniedziałek 10-13
Wtorek 13-16
Środa 10-13
Czwartek 10-13
Piątek NIECZYNNE   

Sobota (obsługa studiów niestacjonarnych)
05.10.2024/12.10.2024/26.10.2024/16.11.2024/23.11.2024/07.12.2024/14.12.2024/11.01.2025/18.01.2025/01.02.2025/    8-12
 

Sprawy DYPLOMOWANIA i ABSOLWENCI – POKÓJ 2.18:

Poniedziałek 10-13
Wtorek 13-16
Środa 10-13
Czwartek 10-13
Piątek NIECZYNNE
Sobota
14.09.    8-12

Jeśli masz pytania bądź potrzebujesz naszej pomocy, zgłoś się do właściwej osoby według poniższego zestawienia. 

Adriana Balter

 

mgr Adriana Balter 
Pokój 2.19 
Telefon: (42) 631 33 69 
Adres e-mail: 
adriana.balter@p.lodz.pl

Studia niestacjonarne : zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie produkcją

Elżbieta Klonowska

 

mgr inż. Elżbieta Klonowska

Pokój 2.19 
Telefon: (42) 631 32 64 
Adres e-mail:  elzbieta.klonowska@p.lodz.pl 

Studia stacjonarne: logistyka, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie produkcją

Elżbieta Olszewska

 

mgr Elżbieta Olszewska

Pokój 2.19 
Telefon: (42) 631 36 85 
Adres e-mail:  elzbieta.olszewska@p.lodz.pl 

Studia stacjonarne : zarządzanie, inżynieria zarządzania, marketing w przemyśle, papiernictwo i poligrafia
Studia niestacjonarne : papiernictwo i poligrafia, inżynieria zarządzania

 
Izabela Purtak-Andrysiak

 

mgr Izabela Purtak-Andrysiak

Pokój 2.18 
Telefon: (42) 631 36 84
Adres e-mail: izabela.purtak-andrysiak@p.lodz.pl

Organizacja procesu dyplomowania, przygotowanie dyplomów i suplementów. Absolwenci. Archiwizowanie teczek absolwentów.
Dodatkowo obsługa absolwentów Kolegium Logistyki.

Lidia Wiśniewska

mgr Lidia Wiśniewska
Pokój 2.18 
Telefon: (42) 631 37 57 
Adres e-mail:
lidia.wisniewska@p.lodz.pl

Organizacja procesu dyplomowaniaAbsolwenci. Archiwizowanie teczek absolwentów.

 

Dyżury p. Prodziekan ds. studenckich (dr Ilony Penc-Pietrzak) w semestrze zimowym roku akademickiego 2024/25 odbywają się w środy w godzinach 10:00-11:30 w pokoju nr 2.20.

 

Drodzy Studenci!

Najlepiej jest zacząć załatwianie swojej sprawy od przygotowania i zostawienia w Dziekanacie odpowiedniego podania (o powtarzanie semestru, wyznaczenie nowego terminu złożenia pracy, urlop zdrowotny itd.). Pozwoli to znacznie przyspieszyć procedurę, gdyż podjęcie decyzji często wymaga dodatkowych danych, które są wyszukiwane, weryfikowane lub obliczane przez Dziekanat. Jeżeli decyzja nie będzie zgodna z Państwa oczekiwaniami, to wtedy zapraszam na rozmowę w celu znalezienia innego rozwiązania.

Prodziekan ds. studenckich

Strona dziala - zabbix