Pasmo warsztatowe w dniu 19.11.2025 r.
Zapraszamy na warsztaty prowadzone przez firmę ASM Research Solutions Strategy Sp. z o.o.
Warsztaty odbędą się w dniu 19.11.2025 r. (środa), w godzinach 08:30-10:00, w budynku B17 sala 1.20A
Prowadząca warsztaty:
Joanna Florczak- Czujwid -Dyrektor Działu Badań Marketingowych i HR-owych
Tytuł warsztatów: Jak kupuje ludzki mózg? Na co rzeczywiście zwraca uwagę nasz wzrok, czyli eye-tracking bez tajemnic
LINK do zapisów: https://forms.office.com/e/VhHhpMnJuE
Jak kupuje ludzki mózg?
Na co rzeczywiście zwraca uwagę nasz wzrok, czyli eye-tracking bez tajemnic.
Jak ludzki mózg funkcjonuje w kontekście decyzji zakupowych?
W trakcie warsztatów prześledzimy preferencje i motywacje, które kierują wyborem punktu handlowego oraz produktu. Przeanalizujemy znaczenie emocji w procesie podejmowania decyzji oraz zbadamy, kto lub co ma wpływ na decyzje zakupowe.
Dodatkowo, określimy, w jaki sposób bodźce wzrokowe są odbierane przez klientów w punktach handlowych, korzystając z przykładów badań biometrycznych.
Podczas prezentacji, której motywem przewodnim jest zagadnienie – w jaki sposób kupuje ludzki mózg – zgłębimy tajniki funkcjonowania procesów nieuświadomionych, które poprzemy przykładami badań biometrycznych.
Zapraszamy studentów wszystkich kierunków.
Liczba miejsc jest ograniczona, w warsztatach może brać udział maksymalnie 35 osób. Koniec rejestracji nastąpi 18.11.2025 r. o godzinie 11:00 lub po wyczerpaniu limitu miejsc. Do pierwszych zarejestrowanych 35 osób w dniu 18.11.2025 r. w godzinach popołudniowych zostanie wysłane potwierdzenie udziału w warsztatach.