Pasmo warsztatowe w dniu 26.11.2025 r.
Zapraszamy na warsztaty prowadzone przez firmę ASM Research Solutions Strategy Sp. z o.o.
Warsztaty odbędą się w dniu 26.11.2025 r. (środa), w godzinach 08:30-10:00, w budynku B17 sala 1.20A
Prowadząca warsztaty:
Agnieszka Wójcik -Zachorska- Z-ca Dyrektora Działu Badań Marketingowych i HR
Tytuł warsztatów: UX, eye-tracking i emocje: jak technologia pomaga zrozumieć konsumenta
LINK do zapisów: https://forms.office.com/e/Ub5tCTkMRt
Proces decyzyjny konsumenta ma wiele składowych, to oczywiste! Poza uświadomionymi elementami – takimi jak poszukiwane źródła informacji, zasięganie rad u specjalistów i użytkowników, dokonywanie porównań cen i właściwości produktów, jest też wiele czynników, które w procesie decyzyjnym odgrywają ogromną rolę, jednak na poziomie deklaracji nie są ujawnione. Do określenia tych elementów i wskazania reakcji na bodźce służą badania z zastosowaniem technologii biometrycznych.
Za ich pośrednictwem możliwe jest opisywanie faktycznych reakcji i obserwacji dokonywanych
z wykorzystaniem sprzętu, takiego jak eyetrackery, kamery do facetrackingu, czy EEG. Badania neuromarketingowe dostarczają informacji pozbawionych subiektywizmu oraz ograniczeń związanych z wyrażeniem tego co myśli lub czuje konsument.
Zapraszamy studentów wszystkich kierunków.
Liczba miejsc jest ograniczona, w warsztatach może brać udział maksymalnie 35 osób. Koniec rejestracji nastąpi 25.11.2025 r. o godzinie 11:00 lub po wyczerpaniu limitu miejsc. Do pierwszych zarejestrowanych 35 osób w dniu 25.11.2025 r. w godzinach popołudniowych zostanie wysłane potwierdzenie udziału w warsztatach.