Pełnione funkcje na Wydziale i Uczelni:
- Członek Dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości
- Członek Rady ds. Stopni Naukowych w dyscyplinie Nauki o Zarządzaniu i Jakości
Pełnione funkcje poza Uczelnią:
- Polskie Towarzystwo Zarządzania Innowacjami – członek
- Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu - członek
- Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją – wiceprzewodnicząca Oddziału w Lublinie
- Centrum Badawcze Advention – konsultant naukowy
- ATINER (Athens Institute for Education & Research) - Academic Member
Adres: ul. Wólczańska215, 90-924 Łódź
Numer pokoju: 230 /Lodex/
Telefon kontaktowy: 515270767
E-mail: agnieszka.baruk@p.lodz.pl
ORCID ID: orcid.org/0000-0003-2864-509X
Godziny przyjęć:
W semestrze zimowym 2022-2023 konsultacje będą się odbywały w czwartki – godz. 8.30 – 10.15
Obszary badawcze:
W pracy badawczej Prof. Agnieszka Baruk zajmuje się marketingiem i zarządzaniem marketingowym na rynku konsumpcyjnym, zwłaszcza prosumpcją, marketingiem personalnym i budowaniem relacji pomiędzy odbiorcami i oferentami w kontekście ich wizerunku.
Główne obszary Jej badań obejmują: kształtowanie relacji pomiędzy nabywcami finalnymi i oferentami, kształtowanie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego przedsiębiorstw jako oferentów, włączanie nabywców finalnych w proces kształtowania oferty marketingowej, włączanie pracowników w proces kształtowania personalnej oferty marketingowej. |