Wydziałowa Rada Samorządu
Głównym celem działania Wydziałowej Rady Samorządu jest polepszenie jakości życia uczelnianego studentów Wydziału . Naszym zadaniem jest stać na straży Waszych praw i obowiązków oraz dokładać wszelkich starań byście byli szczęśliwi i dumni z miana studenta Wydziału Organizacji i Zarządzania. Nasza działalność wiąże się z opiniowaniem planów zajęć, planów sesji egzaminacyjnych oraz wszelkich Waszych podań do dziekanów. Wspieramy Was w każdej trudnej sytuacji, w której znaleźliście się podczas studiowania na naszym wydziale. Na bieżąco wprowadzamy usprawnienia za sprawą aktywnego udziału w posiedzeniach Rad Kierunków Studiów. Wiemy jednak, iż studiowanie to również czas spędzony w gronie znajomych i przyjaciół poznanych na studiach. Aby umilić Wam wspólne chwile, organizujemy wydarzenia kulturalno – rozrywkowe. Dzięki nim możecie np. uczcić początek roku akademickiego w rytmie klubowej muzyki dzięki “Fuksówce” bądź też poczuć klimat Świąt Bożego Narodzenia na Mikołajkowych Targach Kół Naukowych. Pamiętajcie, że jesteśmy dla Was.
Przewodniczącą Wydziałowej Rady Samorządu jest Maria Potempa email: maria.potempa@samorzad.p.lodz.pl.
Biuro Wydziałowej Rady Samorządu mieści się w budynku D3 (ul. Piotrkowska 266), II wejście, pok. 8 (baner na drzwiach z napisem Wydziałowa Rada Samorządu).
email: oiz@samorzad.p.lodz.pl