Nabór wniosków w ramach programu „Mieszkanie komunalne dla zdolnego studenta i absolwenta”.

Data dodania
Kategorie

Program „Mieszkanie komunalne dla zdolnego studenta i absolwenta”

Informujemy, że ruszył kolejny nabór wniosków w ramach programu „Mieszkanie komunalne dla zdolnego studenta i absolwenta”.  

Uprawnionymi do złożenia wniosku są:  

- studenci ostatniego roku uczelni w Łodzi oraz absolwenci uczelni w Łodzi rekomendowani przez rektora uczelni, lub osobę przez niego upoważnioną, którzy w dacie złożenia wniosku nie ukończyli 30 roku życia; 

- studenci i absolwenci łódzkich szkół wyższych, którzy chcą zamienić dotychczas zajmowany lokal mieszkalny wynajmowany na czas trwania stosunku pracy na inny lokal, którego najem jest związany ze stosunkiem pracy, którzy zamieszkują i pracują na terenie Miasta Łodzi. 

W celu uzyskania rekomendacji, wnioskodawca składa prośbę do rektora o udzielenie rekomendacji wraz z wymaganymi dokumentami, tj. odpowiednio: 

  1. informacji o średniej ważonej ocen; 
  2. potwierdzonej kopii dyplomu doktorskiego wraz z potwierdzoną kopią zaświadczenia o ukończeniu studiów doktoranckich w PŁ; 
  3. potwierdzonej kopii dyplomu ukończenia studiów I i II w PŁ; 
  4. potwierdzonej kopii dyplomu doktorskiego wraz z potwierdzoną kopią dyplomu ukończenia studiów II stopnia lub studiów jednolitych w PŁ. 
     

oraz dokumentami potwierdzającymi uzyskane osiągnięcia (w przypadku absolwentów za cały okres studiów, w przypadku studentów ostatniego roku studiów I, II i III stopnia za dotychczasowe zaliczone lata studiów), tj.: 

  1. publikacje i prace dyplomowe, magisterskie zgłoszone do konkursu, naukowe absolwenta/ studenta, nagrody, wyróżnienia, znaczące zasługi w dziedzinie kultury, sztuki (wystawy, festiwale, konkursy i inne znaczące osiągnięcia),  
  2. udział lub kierownictwo w projektach badawczych, artystycznych, innowacyjnych międzynarodowych, przedsięwzięciach o charakterze interdyscyplinarnymi projektowych,  
  3. zgłoszenie patentu w Urzędzie Patentowym lub u Rzecznika Patentowego.  

Prośba o udzielenie opinii Rektora (wg załączonego wzoru) wraz z podaną wyżej dokumentacją powinna zostać złożona w Dziale Spraw Studenckich ul. Żeromskiego 116, budynek A33, klatka schodowa E, IV piętro do pani Anny Szymańskiej, w podpisanej teczce w nieprzekraczalnym terminie do 7 października 2022 roku godzina 12:00. 

Udzieloną opinię rektora wnioskodawca odbierze osobiście w miejscu złożenia prośby w dniu 14 października 2022 roku. 

Szczegółowe zasady udzielania rekomendacji Rektora PŁ znajdują się w załączniku. 

Po uzyskaniu opinii rektora kandydat składa właściwy wniosek (o oddanie w najem lokalu mieszkalnego) wraz z wymaganymi dokumentami w Kancelarii Zarządu Lokali Miejskich przy ul. al. Kościuszki 47 w Łodzi, w terminie do 20 października 2022 r.  

Informacja o konkursie znajduje się na stronie PŁ https://p.lodz.pl/studenci/komunikaty-uczelniane/ruszyl-kolejny-nabor-wnioskow-w-programie-mieszkalnie-komunalne-dla-zdolnego-studenta

Strona dziala - zabbix